Kontenerek biurowy w drugiej dekadzie XXI wieku. Przeszłość czy przyszłość?
Wszyscy pracujemy na komputerach, laptopach i tabletach. Coraz więcej profesjonalistów większość dokumentów trzyma w tzw. chmurze i na dyskach. Mimo to szafy i regały biurowe nadal są bardzo często kupowane. Dzieję się tak, ponieważ wiele dokumentów nadal należy przechowywać i dobrze robić to w sposób uporządkowany, w segregatorach. Regały biurowe stoją też często na wystawach sklepów, salach konferencyjnych, archiwach. Produkt ten jest wybierany ze względu na jego trwałość i funkcjonalność, przede wszystkim głębokość umożliwiającą przechowywanie nawet większych przedmiotów.
Jakie jest jednak zadanie kontenerka w zdigitalizowanym świecie?
Małej szafki podbiurkowej z szufladami, w której do niedawno trzymano najpilniejsze segregatory i dokumenty, np. dokumenty WZ, faktury do wystawienia, regulaminy, umowy nad którymi pracujemy, katalogi.Po prostu nadal wielu pracowników tak właśnie używa szuflad. Szafka podbiurkowa jest dla nich koniecznym elementem ergonomii pracy.
Jest jednak jeszcze inny powód dla którego warto mieć kontenerek pod biurkiem. Mebel ten jest często jedynym osobistym meblem w biurze. Coraz częściej trzymamy w nim po prostu swoje rzeczy. Tylko na pozór wydaje się być to sprawą błachą i pozwalającą zastanowić się nad pozbyciem się dodatkowego kosztu przy urządzaniu biura. Pracownik, który ma do dyspozycji trochę własnej przestrzeni w biurze chętniej będzie w nim przebywał.
Istnieją dwie alternatywy wobec kontenerków biurowych.
Nieduża szafka biurowa z drzwiami przesuwnymi może pełnić taką samą rolę. Szafa o szerokości 80 cm albo 100 cm i wysokości 78 cm ustawiona obok biurka pozwoli przechowywać z niej osobiste rzeczy nawet wygodniej niż kontenerek. Bardzo często rekomendujemy klientom takie rozwiązanie, ponieważ w szafie można zmieścić znacznie więcej niż tylko drugą parę butów, ladowarkę, kosmetyki, laptopa. Głęboka zamykana na klucz szafa jest pełnoprawnym miejscem również dla segregatorów. Taki mebel biurowy potrzebuje jednak więcej przestrzeni niż niewielki kontenerek pod biurkiem. Szafa sprawdzi się najlepiej kiedy może stać przy ścianie. Radzimy wszystkim klientem rozważenie wyboru takiego mebla jeśli tylko mają na to miejsce i odpowiedni układ biura.
Drugą alternatywą wobec kontenerka są tak zwane lockersy czyli szafki z wieloma przegródkami. Niby trochę jak w szatni, ale znacznie bardziej elegancko i jeśli się zastanowić to rozwiązanie ma wiele plusów. Szafy typu lockers przeznaczone są do przestrzeni typ open spece. Niekoniecznie wcale ogromnych, ale jednak otwartych. Do przechowywania przedmiotów osobistych służy szafeczka na zamek albo zamek szyfrowy. Rozwiązanie takie jest odpowiednie wyłącznie dla firm, które pracują w zasadzie bez papierów. Nie ma bowiem miejsca na odkładanie dokumentów nad którymi w danym momencie się pracuje. Lockers służy wyłącznie do przechowywania rzeczy prywatnych. Jeśli jednak faktycznie pracujecie w chmurze, szafka pracownicza może zapewnić porządek i przejrzysty, elegancki wygląd biura. W pewnym sensie wymusza również porządek, ponieważ nie ma kontenerka, do którego wrzuca się „na szybko” różne papiery.
Kontener podbiurkowy SMARTBOX 32 | biały
Original price was: 860.00 zł.649.00 złCurrent price is: 649.00 zł. nettoKontener podbiurkowy SMARTBOX 43 | grafitowy
Original price was: 919.00 zł.699.00 złCurrent price is: 699.00 zł. nettoKontener podbiurkowy SMARTBOX 32 | szary
Original price was: 860.00 zł.649.00 złCurrent price is: 649.00 zł. nettoKontener podbiurkowy SMARTBOX 32 | grafitowy
Original price was: 860.00 zł.649.00 złCurrent price is: 649.00 zł. netto